La cosa què més m’agrada

dimecres, 29 d’abril del 2009 - - 5 Comments

Aquesta vegada na Vicky us vol ensenyar quina és la cosa què més li agrada. Ja veureu quina sorpresa.


La cosa què més m’agrada

  • La cosa que mes m’agrada es pescar, se que a molts de vosaltres no ho heu provat. Així que he decidit parlar-vos una mica:

  • Què és?

  • Com es fa.

  • Que heu de fer per apuntar-vos.

  • Quines avantatges té.
     
Jo i el meu pare en un bon matí de pesca.

  • Què es?
La pesca ès un “hobbie” que a mi m’agrada. Algunes persones es penses què pescar es una matança de peixos, però no es així.
Es un fet que es fa de tota la vida, hi ha moltes persones velles què encara pesquen, normalment en els antics temps les dones no anaven a pescar,domés els homes.
Ara les dones no podem., però no esper que en el futur les dones i els homes poguem estar en la mateixa categoria.

  • com es fa?
La pesca es treu a terme
mitjançant canyes de pescar,un carret,fil,armades i es llança,després s'ha d’esperar a què un peix o peixos, piquin.
Quant el peix pica es pega una estiradeta i es recull, no hi ha què recollir molt ràpid perquè si no pot ser què perdis el peix.

  • què heu de fer per apuntar-vos.
Si vos voleu apuntar només heu de contactar amb la següent web,:
Allí trobareu tota la informació per apuntar-vos.

  • Quines avantatges té.
Per a mi les avantatges del club i de la pesca, és què si t’agrada i penses què t’agradara apuntat.
També podeu rebre premis i títols,:
Fins del mínim títol de ser primer del teu club, a poder ser campió de les balears, d’Espanya i fins i tot del món.
Peró al final el què importa es participar.
I és clar al final si ve una amiga com la meva, t'ho acabes passant molt millor.

  • Idó això ja s’ha acabat,esper què us hagi agradat molt!

This entry was posted on 11:25 and is filed under alumnes . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentaris:

angelica ha dit...

m'agradat molt vicky enhorabona!!
:)
good job

Equip Directiu ha dit...

Molt bé Vicky, ja et coneguem una mica més.
Això d'escriure al bloc ha estat una idea fantàstica!! A veure qui és el següent.

Isabellaa=) ha dit...

Enhorabona Vicky, ha estat molt bé!

(:

Pere Planells ha dit...

A veure quin dia ens convida a un guisat de peix, amb aquestos galls que pesca...
No la deixeu atracar a l'aquari que ho agafarà tot.
je je je.

vicly ha dit...

jejeje aquest peree!!
bueno moltes gràcies a tots.

:) adeuu, un peto.